środa, 4 marca 2015

Pierwsze koty za płoty

Witacje! Zaczynam pisać już dziś bo w sumie jest już co pokazywać. Co prawda mój synek - Hugoś;) nie jest wymarzonym modelem, jednak myślę ze jak na 16 miesięcy ( które kończy jutro!!!;)) to i tak jest niezle:D Zainspirowana blogiem UszyjMiMamo oraz swoją odwieczną wielką ochotą na szycie ( odziedziczoną chyba mojej Chrzestnej Cioci;) ) stworzyłam pierwsze spodenki. Są na zdjęciu profilowym. Niestety tkanina którą kupiłam nie była "cudowna" jak na dres dla dziecka więc pojechałam do jednego z nielicznych miejsc które nazywam rajem - hurtowni tkanin;) Wróciłam oczywiście z pełną siatą;) Na pierwszy ogień spodnie dresowe dla Huga, ale nie jednokolorowe a połączone dwa kolory w asymetryczny sposób, wykrój zrobiłam sama, podzieliłam wg pomysłu gdzieś znalezionego w internecie i tak powolutku.... powolutku ....jakoś wyszło;)



4 komentarze:

  1. To ja witam na szlaku blogowania :) i oby więcej super prac się tu znajdowało :) A Hugo oczywiście wdzięczny model :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dinozaur jest czadowy ! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! ;)Madziu Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to wyszło całkiem fajnie! :D

    OdpowiedzUsuń