czwartek, 19 marca 2015

Spodenki treningowe z wysokim stanem

Takie spodenki długo mi się marzyły. Niedawno udało mi sie kupic podobne jednak ten wosoki stan nie jest do końca wysokim stanem a w talii taśma byłą zbyt szeroka. Wreszcie mam na swój wymiar dopasowane spodenki;)) Dzianina jest cudowna bo grubsza i elastyczna więc na trening idealna, nic sie nie obsuwa nie prześwituje itd;)) Jedyna rzecz do której nie jestem przekonana to ta baletnica z panterki. Spieszyłam się więc chciałam dać cokolwiek a tylko ta baletnica była na moim ploterze "przygotowana" do szybkiego wycięcia. Na kolejną parę która się już szyje muszę wymyślić coś innego;) Wiem że cięzko je ocenić jak leżą, bo na ciele wyglądają całkowicie inaczej, są ładnie opięte, zasłaniają pośladki. Z resztą długość można dopasować, koleją parę zrobię z troszcze dłuższyi nogawkami;) jednak czasu na robienie zdjeć nie ma, a  tym bardziej taka częśc garderoby wymaga dobrego ujęcia:D:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz