piątek, 20 marca 2015

Dresowa sukienka

Po raz kolejny coś mnie skusiło, aby uszyc coś na siebie, bo jak zwykle....nie mam sie w co ubrac:D Z tej sukienki jestem baaardzo zadowolona;) Po pierwsze jej wykonanie myślę że jest niezłe ( cały czas szlifuję umiejętności;) )a po drugie już czuję, że będzie to moja ulubiona sukienka na wiosnę i często będę ją ubierać. Jej zaletą jest przede wszystkim fakt, że pasuje do wszystkich butów. Jak wiecie wiecznie nie mam na nic czasu więc na ślęczenie przed lustrem tym bardziej. Sukienki i spodnice uwielbiam, lecz zawsze jest problem z butami...a że wiecznie się spieszę i cenie sobie wygode ( bo moje biedne schorowane kolanko, obcasy akceptuje tylko raz za czas ) to ta sukienka to zdecydowanie dobry pomysł. Największego uroku dodaje jej tkanina z której uszyłam rękawy kieszonkę, ściągacz na dole i obszycie szyji. Jest dwustronna z jeden piękna koronka z drugiej "sweterek" i wg mnie fajnie się komponuje z tą szarą dresówką;) Wkrótce dodam więcej zdjęć z bliska;)


;) ... i już wiem, że na pewno skroję sobie jeszcze jedną dresową sukienkę. Muszę tylko pozaglądać do moich dzianinek i coś dopasować;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz