piątek, 13 marca 2015

Piękna, cudowna pianka !

Cieżko było zrobić zdjęcia, bo Hugo już protestował i chciał się bawić, ale coś udało się zrobić. Bluzkę kroiłam na szybko niestety bez wykroju, i też kombinowałam co by tu zrobić żeby było dobrze;) Raglanowy rękaw skroiłam z głowy z tego co widziałam na UszyjMiMamo - tam jest tutorial jak uszyć dziecku bluzę - którą z resztą uszyłam ale to w następnym poście;) Myślę że bluzka wyszła nieźle - największym jej atutem jest ta cudowna pianka i malutka kokardka którą skleiłam i przyszyłam to zapinki z agrafki więc jak mi się znudzi to mogę ją odpiąć;) Czeka na mnie w reklamowce jeszcze ta sama pianka tylko granatowa i czarna;) Najchętniej już bym ją skroiła, bo już wiem co chcę....;)) Mam nadzieję, że efekt zaprezentuję
niebawem;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz