piątek, 13 marca 2015

Moja mała zielona żabka;)

Na koniec dzisiejszego nadrabiania zaległości - moja duma !:) Nowy wiosenny dresik dla Huga !;) Kolor dresu jakoś nie współpracuje z aparatem. Nie jest on rażąco zielony, a ładny jasny pastelowy. Motywem przewodnim tym razem są żabki;) Najpierw wycięłam je na moim ploterze później przyprasowałam jeszcze przez zszyciem;) Żabki też nie są tak rażące jak wychodzą na zdjęciach. Bluza naprawdę była dla mnie wyzwaniem - pierwszy raz szyłam z wyłogami zamiast normalnego zakończenia dekoltu i z podwójnym kapturem - do środka wszyłam inną lżejszą też zieloną dzianinkę. Spodnie wyszły naprawdę super, dzięki overlockowi wszytko wygląda zupełnie inaczej - na jednym zdjęciu wywinęłam nogawkę na drugą stronę i widać ładne przeszycia overlocka. Bluza wyszła mi nieco większa niż zakładałam - niestety przymiarki ze względu na zbytnią ruchliwość modela odpadają, ale za kilka tygodni powinna być w sam raz;)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz